Mine mål

 

Tenkte jeg skulle skrive et lite innlegg om hva som er mine mål, for det har jeg faktisk ikke gjort ennå, så begynner å bli på tide. Som jeg har skrevet tidligere skal jeg jo blogge mest om min treningfremgang. Da har jeg jo selvsagt noen mål å nå også

I dag veier jeg 76 kg. Dette synes jeg er litt mye, derfor ønsker jeg å gå ned minimum 10 kg. Jeg ønsker ikke å gå ned i vekt for fort. Så målet mitt er å gå ned 10 kg til slutten av oktober. Dette håper jeg virkelig at jeg klarer.

For å klare dette er det ganske mye ved meg selv jeg er nødt å endre. Jeg må spise mer frukt og grønt, og mindre godteri. Noe jeg synes blir veldig vanskelig. Når man er trøtt og kommer hjem fra jobb, er det mye lettere å gå i skapet å finne seg litt sjokolade eller steke enn pizza, enn det er å lage seg en salat eller spise frukt. Så hvis noen har noen knallgode tips for dette tar jeg gjerne imot. Må jo selvsagt også trene litt mer enn hva jeg pleide før. Selv om jeg ikke har kommet GODT i gang, har jeg kommet i gang. Har hatt meg noen små økter.

11 kommentarer

chainsaw flower

15.jun.2010 kl.20:07

Lykke til! Har ingen treningstips å dele, jeg er ikke akkurat den største treningsnarkomanen du finner. Haha. Men grapejuice er et lite tips faktisk. Drikk ett glass grapejuice om morgenen (det smaker dritt, men er verd det). Grapejuicen skiller ut stoffer og sånn i kroppen, og gjør deg lettere mottakelig for sunn mat. Igjen, lykke til!

Rose / madmind.blogg.no

Mari

15.jun.2010 kl.20:16

Dette er jo et fint mål for deg!, men husk å spis alt med MÅTE.

Når ekspertene sier 5 frukt om dagen så telles 1 glass jucie for frukt og det samme med grønnsakene du spiser til middag. Frukt inneholder nemlig mye druesukker. Dessuten bør du trene for å få i gang forbrenningen, er man overvektig hjelper det ikke kun å trene styrke du må trene kondisjon! Det er det som hovedsakelig får i gang forbrenningen din. Dessuten er det lurt å spørre en lege eller en ernæringfysolog om å sette opp en matplan slik at han/hun kan hjelpe deg med målet ditt!. Lykke til!

leonardowilhelmdicaprio

15.jun.2010 kl.20:16

kjempe bra ..du kan hoppe tav ,eller rokke rokke ring.

hvis du ser på tv å kjeder deg kan du jo se på mens du rokker rokke ring

du kan spise pizza og litt goteri på lørdager...

hvis du er sugen etter noe god ta deg en gullerot eller et eple..

lag deg en god salat med feta ost å oliven olje..

ikke spiss sendt det legger du på deg av...

Lykke til..

Linn Theresee

15.jun.2010 kl.20:17

Kjempe fin blogg ! :D

Ta gjerne en titt innom min også !

thefashionology

15.jun.2010 kl.20:26

Håper mine tips kan være litt til hjelp! :)

- Kaffe 30 min før trening er supert! Det får igang forbrenningen

- Drikke Grapefruktjuice 1-2 ganger om dagen, også for forbrenningen

- Ikke spise så lite, spis til du føler deg mett! Men ikke FOR mett. Småspising gjør at du bare sparer på fettet

- Lange løpeturer med jevnlig pust er ikke så effektivt. Har du en bratt bakke i nærheten så hjelper det mye mer om du løper opp, og småjogger/går nedover. Gjentas 5-8 ganger,spørs på hvor lang bakken er.

Jeg har ikke noe spesiel erfaring med det, men jeg elsker å trene,eller lese om det og slikt, så det er ihvertfal lverdt å prøve det ut;)

Lykke til med å nå dine mål!:)

Helene

15.jun.2010 kl.20:39

Kickboxing er veldig bra trening og veldig gøy!

(<3ISSE)

15.jun.2010 kl.20:40

lykke til : - )

jeg prøvde også, men jeg misslyktes : (

Regine Susan

15.jun.2010 kl.20:53

skjær opp gulrøtter å sett dem i kjøleskapet, en fin erstattning for snop og om de er kuttet opp i stimler er det letter å spise. og man kan ta seg en når man går i kjøleskapet å ser etter noe godt :p

madeleinehem

17.jun.2010 kl.14:49

Jeg har hørt at hvis man spiser etter klokka 21.00 i hverfall etter 22.00 max. så legger man på seg. Jeg er sånn som kan bli litt små sulten utover kvelden. Spis derfor noe frukt mellom 20.00 -22.00 så har du garantert langt på deg mye mindre. Jeg har litt noja for å legge på meg for mye, så jeg er litt ops på hva jeg putter i munnen, men detter ut ganske så ofte. Skulle gjerne jogget meg en tur, men er litt vanskelig ettersom jeg har brukket foten..

Lykke til : D

Notteliten07

18.jun.2010 kl.08:38

Tusen takk for mange gode tips:)

Ingvild Berge

23.jun.2010 kl.00:09

Trening får bort søtsuget. Og greier du å takle søtsuget i en måned, så er det lett ;-)

Skriv en ny kommentar

notteliten07

notteliten07

21, Bergen

Jeg er en jente på 21.Jeg blogger om min treningsframgang og andre ting som faller meg inn å skrive om.

Kategorier

Arkiv

hits