Uten nettverk og en tur på hytten

De siste dagene har jeg ikke fått blogget. Det er jeg veldig lei meg for. Men på tirsdag mistet vi nettverket i hele bydga, og på onsdag reiste jeg på hyttetur med familien. Vi kom hjem igjen i går ettermiddag, men det gikk rett videre i bursdagsbesøk. Jeg kom hjem i ca 23:00, og da orket jeg rett og slett ikke å blogge.

Jeg fikk heldigvis trent litt på hytteturen. Når vi kom på hytten spiste vi først lunsj, deretter var det fjelltur som stod på timeplanen. Vi skulle opp å se til sauene (min far er bonde). Vi skulle også ha to saltsteiner med oss opp til sauene. Pappa hadde den ene i sin sekk, den andre hadde jeg i min sekk. Disse steinene er ikke helt lette å bære heller. De veier faktisk 10 kg. Så det ble ganske mye tyngre å gå opp dit. Jeg klarte jo også å velge den bratteste veien å gå opp. Så jeg ble ganske sliten. Men jeg fikk nok kvittet meg med mange kalorier :)

Utsikt fra hytten

Torsdag måtte pappa kappe opp ved av mange stokker og gamle planker som vi hadde liggende ved hytten. Jeg måtte hjelpe til å bære plankene bort til kappemaskinen, seinere måtte jeg pakke ved oppi sekkene. Når vi var ferdig skulle vedsekkene bæres inn. Dette føltes egentlig ikke som trening, men vedsekkene var ganske tunge å bære på, så jeg ble faktisk ganske sliten og varm av å gjøre dette.

soraandom

02.jul.2010 kl.12:26

Det så utrolig koselig ut ! : ) og såklart jeg liker bloggen din den er jo utrolig koselig og lett og lese passe med skrift og passe med bilder ! : )

mariannewold

02.jul.2010 kl.14:37

Så heldig dere er som har så lett tilgang til fjellheimen fra hytta! Håper dere vet å bruke den!

Ha en strålende dag!

Christine Grymyr

02.jul.2010 kl.19:02

sv; Tusen takk :)

Så koselig det så ut på hytta deres!

kevinklein

02.jul.2010 kl.20:32

fin utsikt fra hytta :) så ut som en bra plass :D

Tine

03.jul.2010 kl.00:53

så fint:)

notteliten07

21, Bergen

Jeg er en jente på 21.Jeg blogger om min treningsfremgang og andre ting som faller meg inn å skrive om. Ta gjerne kontakt på notteliten07@gmail.com